Service & support

Användarglädje

Proaktivitet

Rapportering

Få hjälp av de bästa

IT har en tendens att krångla när man varken har tid, råd eller ork. Tänk om du istället kunde ringa en IT-expert? Retune ServiceDesk tar hand om alla dina IT-ärenden. Vi ansvarar för att samtliga åtgärder genomförs, oavsett leverantör eller partner som kopplas in. Vi löser dina problem med hårdvara, mjukvara, service och vid nyinköp. Retune ServiceDesk hjälper dig vid akuta problem, vi finns ett samtal bort.

Ärendehantering

Dina användare kontaktar Retune Servicedesk via telefon eller e-post. Deras ärenden loggas och kvittens skickas via e-post. Felavhjälpning påbörjas inom avtalad tid och enligt överenskommen prioritering. Retune ansvarar för ärendet till det är löst och återkopplar status löpande.

Experter på IT

Servicedesk bemannas av IT- experter. Vi lägger ett stort engagemang på servicekänsla och social kompetens. Vår personal utbildas i effektiv kundkommunikation för att ge dina användare ett varmt och professionellt bemötande.

Fjärrstyrd support

Retune Servicedesk kan även hjälpa användaren genom fjärrstyrning av datorn.

Support på hård- och mjukvara

Vi sköter användarsupport för operativsystem och mjukvara på de senaste officiella versionerna, likväl som de föregående. Mot era verksamhetsapplikationer kan enklare användarsupport erbjudas efter överenskommelse. Vi hjälper även till med på-platsen-support för hårdvara i samarbete med era leverantörer.

Rekommendationer om åtgärder

Retune Servicedesk registrerar och analyserar alla ärenden för att hela tiden förbättra din support. Därför kan vi rekommendera förebyggande åtgärder och i förlängningen se till att vissa problem försvinner. Naturligtvis följer vi upp våra åtgärder och kontrollerar att du är nöjd med den service du fått.

Farzad Aghazadeh

Farzad Aghazadeh

Försäljningschef/Head of Sales

Tel: 0709 12 66 11
E-post: farzad.aghazadeh@retune.se

Elise von Alexy

Elise von Alexy

Sales Representative

Tel: 0709 12 66 30
E-post: elise.vonalexy@retune.se

Du du går väl inte miste om vårt nyhetsbrev?

Företaget där inte bara IT-avdelningen är nöjd

Slut på springet, väntan och frustrationen för användarna på Tobii Tech.