Servicedesk
Mindre krångel, snabbare service för användarna och färre case för it-avdelningen. Effektiva supportjänster är nyckeln till ett välfungerade it-stöd. Vi finns där, bara ett samtal bort.
VI ANVÄNDER RETUNE CLIENT IDAG:




Föregående
Nästa


Vi finns där hela vägen
Att ha en välfungerande it-support är nyckeln till att ni ska kunna arbeta och fokusera på rätt saker. Retunes Servicedesk är en uppskattat funktion som ger er det stöd som behövs.
Vi löser dina problem med hårdvara, mjukvara, service och vid nyinköp. Retune tar hand om alla era ärenden från start till slut. Vi äger problemet tills det är löst, oavsett vilken leverantör eller partner som kopplas in. Dessutom registreras och analyseras alla ärenden, för att vi senare kan återkomma med förbättringar eller komma med förebyggande åtgärder som i förlängningen kan få problemen att gå upp i rök.
Professionell och personlig kontakt
Vår servicedesk bemannas av experter med ett varmt och professionellt bemötande. Vi lägger ett stort krut på kompetens, hög service och social kompetens. För oss är det viktigt att ni blir sedda och får det stöd som ni behöver – snabbt och enkelt. Och ju mer vi lär känna er organisation, era behov och förutsättningar, desto bättre kommer vi att bli tillsammans!

04.
Curabitur blandit tempus porttitor
Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Etiam porta sem malesuada magna
- Morbi leo risus dapibus
- Vestibulum sotrs amets
- Porta ac consectetur ac

TA STEGET MOT ÖKAD PRODUKTIVITET
TA STEGET MOT ÖKAD PRODUKTIVITET
Det här kan du förvänta dig:
Full service och support
Användarglädje
Rapportering


Martin Ölmsjö, chef för it-drift på Arkitektkopia
"Med retunes servicedesk sparar vi både tid och pengar. de bryr sig på riktigt och finns alltid där som stöd när vi behöver"
“
Retune bidrar med hög kompetens, senaste teknologin och ökad flexibilitet.
Riksbyggen
Amir Chizari, CIO på Riksbyggen
