Utmaningen
Lösningen
Resultatet
Genom att lägga över klientplattformen och Servicedesk på Retune har gjort att tid har sparats för alla användare, supportkostnaderna har minskat avsevärt samt att Arkitektkopia nu kan fokusera på att vara mer lönsam för verksamheten. Att uppfinna hjulet på varenda kund är inte hållbart, nu får it-avdelningen tiden att vara hjälten för att möjliggöra detta istället för att släcka bränder. Nu kan it-avdelningen vara ett stöd för affären. Retunes insats har gjort att allting lirar som det ska, att medarbetarnas upplevelse av it är problemfri, och att det är ordning och reda på alla de ärenden som kommer in. Retune har möjlighet att avsätta tiden för att lösa problemen som tidigare it fått göra work arounds. Nu kan användarna fokusera på rätt saker.
Vill du prata mer om hur ni kan skapa en effektiv och modern it-infrastruktur för dina medarbetare? Hör av dig! Vi pratar gärna mer om hur vi kan samarbeta.
SÅ MAXIMERAR DU NYTTJANDEGRADEN I MOLNET
ALLT DU BEHÖVER VETA OM DE NYA CSP-REGLERNA
13 FRÅGOR SOM UTVÄRDERAR ER DIGITALA ARBETSPLATS
7 SANNINGAR OM KLIENTDATORSKYDD